Monday, November 14, 2011

hei, it's Fatin Liyana n Maria Elena.....

assalamualaikum and apa khabar...

semalam ada majlis busana anggun by FISCA (Fourteen Islamic Carnival) kat kolej aku....aku tak masuk bertanding pown...just tolong kawan aku make-up je....sarah yusof  yang masuk...aku pown jadi la PA dia....hohoho...motip utama semangat sangat sebab FL ngan Maria Elena ada weyh....semangat gila kitowang nak nengok orang lawa dari dekat...memang siyes diowang lawa n baik gila...melayan je semua keje gila kitowang....hohohohoho....

eppy nyer pasal sampai aku malas kesah menang ke tak kawan aku tu....sarah  pown x ksah menang kalah...sebab masuk untuk sesuka.....tapi yang pasti dapat jumpa artis ok.....

haa, aku ada pic ngan artis, ko ade kerrrr?????


















pic diletak dalam kapasiti giga banyak n tanpa caption sebab malas...

No comments: