Monday, December 19, 2011

ever green to my ears

assalamuaikum and apa khabar.....

it's a very long time right.....

tetiba je update blog tengah tengah malam.....sebab bila seminggu je jarak ngan study week ni, hormon malas, naik dengan pantas......semua benda aku malas nak buat...dari makan sampai la presentation.....

presentation!!!!!!! malas nak kenang kisah lama....aq sakit hati....

ok....aq terbaca article yang Westlife akan disband tahun depan...lepas last concert diorang.....jujurnya aku sedih. Westlife antara first group yang aku minat and aku tak pernah bosan dengar lagu lagu diorang....yes, aku up to date ngan lagu baru, tapi lagu baru cepat bosan kat telinga aku.....lagu Westlife tak....

apa pun, aku memang sentiasa dengar Westlife nyer lagu sebab tak pernah bosan....lirik pown ada makna. lagu skunk, rentak ok tapi lirik x...kekadang nyanyi bukan guna suara sendiri...

walau aku skunk ni macam hard die fan ngan k-pop...tapi kebanyakan lagu korea, skali dengar best, berkali kali dengar aq dah tak nak dengar dah....

maybe aku je kowt macam ni....

No comments: