Tuesday, June 19, 2012

sebulan yang lalu

waaahhhhh...last time update adalah sebulan yang lalu....
assalamualaikum n salam sejahtera.....

kejadian sebulan yang lalu adalah last week study+study week+exam final week= tak de mase nak update blog a.k.a malas

okay...diringkaskan, minggu last study pelbagai kejadia yang terjadi...presentation n segala assignment zaman mak datok dulu semua kena gali n hantar....untuk subjek kooperasi kitowang kena g lawatan last2 minit ni...kitowang g ladang lembu tau....1 bas + 3 kete...masalah nye, 2 kete lagi sesat pastu sampai lambat 1/2 jam.... sepatutnya pegi ladang lembu, kitowang pegi air terjun gabai dah....memang sengal....

diringkaskan cite, masa study week kompem la study (-___-)' kan kan kan.....sebenarnya tak study mana pown...tapi hujung2 tu memang duk stay up je keje aku...ye la paper rapat2 la....satu hari ada 3 paper tau...mana sempat kalo study malam tu...satu subjek sampai 14 topik masuk tau....

macam bese, setiap kali exam aku la orang first keluar dewan...buat apa duk lama2 kalo dah tak tahu nak jawab apa...semua paper aku keluar awal....semua orang bengang ngan aku sebab aku keluar awal...keluar awal bukan bermakna bleh jawab....

lepas habis 4 paper, ada gap 1 day before paper koop...satu paper je, kitowang tak study pown sebab memang kena KBKK nanti...aku minum coffee latte lagi before masuk...sedap kowt cofee dia macam starbucks dah aku rase....pastu ada gap 1 day lagi before paper law....yang ni memang aku gila...nak muntah aku hafal ngan hadam kes2 yang bertimbun tu...seb baek ada soklan spot kurang la sket benda kena baca tapi still separuh amti study...malam study sampai pukul 2 esok pepagi (paper pukul 2 ptg) kitowang g library, tapi library tutup plak....kitowang study kat area2 tu gak....study study study, hadam segala nama kes cepat, menaka v lum chum kum, gucharan singh case, carlill v carbolic smokeball, watteau v fenwick....ahhhhhh, fact setiap case plak....banyak gile kitowang bace sampai kitowang x lunch pown sebab takut ilmu hilang...memang tak lapar pown....masuk je dewan exam, yeahhh, soklan senang gila!!!!!!!!!! paper 2 jam aq jawab 1 jam je....hohohohohoho....

tapi tapi tapi pas exam ada presentation...huhuhuhuhu, sedeyh tau...seb baek pakcik tu macam nak taknak je dengar kitowang present sebab dia nak g maen bowling...kitowang lepas present group kitowang je, terus keluar n menuju ke surga....tak de surga manapun, g makan je...lapar gile kowt....maka mcD jadi pilihan kami...tak penah dalam hidup aku makan mcD selaju tu...tapi memang masa tu aku tak kesah ngan budak2 ni dah...tak penting pown aku ank kontrol ayu depan diowang semua...

esoknye kitowang g tengok muvee SnowWhite n Huntsmen....dari lima bintang aku bagi 3.8....cite dia best la...aku tak paham nape ramai tak suka kristan stewart jadi snowwhite...stail je aku tengok dia berlakon...memang la x lawa macam charlize theron tapi bukan nye buruk...

isnin aku duk bilik je...packing segala barang2 aku...aku baru sedar barang2 aku jadi sikit sem ni....hari ni aku keluar...satu pencapaian bagi aku bila aku keluar shopping sengsorang kat mid...aku ingatkan kalo keluar sengsorang ni menyedihkan...tapi feel really great...aku tak perlu pikir pasal orang...totally pikir pasal diri sendiri...aku memang recommend sesape yang nak manjakan diri g la shopping sengsorang...tapi pilihla tempat yang selamat macam mall yang besar2....perasaan dia lain n feel independent yang amat...tak de nye orang pandang pelik kat ko kalo ko makan sengsorang...plus bleh usha laki ensem...diowang pown bleh tegur kita ngan konpiden sebab kita sorang...hohohohoho....fact ok, laki lebih suka tegur popuan yang duk sengsorang dari yang jalan grouping...
lebih kurang ngan kasut yang aku baru beli tadi...heel dia sejibik kowt

tula kejadian selama sebulan ni...esok dah nak balik.....

No comments: