Sunday, May 1, 2011

peperiksaan WEEK????

begitulah entry yang berbunyi manglish sekali...apa-apa pown...semalam kami ada final PRT3003...tahu tak prt3003 nie pasal apa.....berkenaan alam sekitar,pertanian,dan sebagainya.....panjang nama dia...so,normal la aku ingat kod dia je....berbalik ke topik utama,disebabkan exam adalah malam...siang tu sume dok bertungkus lumus membaca dan menghafal sebab itu yang perlu kami buat....sume orang pown bleh jawab kalo kowang sume baca......dah tu elok je lepas maghrib,sume bertolak menaiki bas suasana edaran (bunyi macam na pergi jauh gila) sebenarnya ni bas yang kitowang guna harian dalam UPM.

yang bengangnya,sampai kat tempat exam,fak.sains hewan...pintu kunci...pInTu KuNcI....PINTU KUNCI....diulangi PINTU KUNCI...kami sume tak bleh nak masuk ke tempat exam....masa tu kitowang masih membaca dan duk test-test ilmu sesama kitowang....bosan kowt duk tunggu......akhirnya...prof cakap 'awak sume jalan 3 blok kehadapan dan kita wat exam kat situ' terus masuk kete honda civic die.....macam tu je....kami kena jalan memalam dalam gelap dan tertpinggir,memang sesetengh tempat kat UPM nie macam tak de orang tinggal....berhantu aku nengok...kami pown jalan dan masuk ke dalam lab aka MAKMAL....kat situ la kitowang exam selama 2 jam atas kerusi terlebih tinggi,meja yang tak seronok, dan sejuuuuuuuukkkkk.....10 soklan esei....ditekankan disini,10 soklan esei ye anak-anak.....memang seronok jawab soklan banyak-banyak...feel dia macam ****m je......jujurnya aku rase boleh la jawab....satu soklan je yang aku tak tahu dan aku mein tulis je apa yang aku rase aku nak tulis.....

hakikatnya,kitowang nie walau pown tengah exam week,kami macam biasa...lepak...kuar....bising bising....online non-stop....so...apa maksud exam week kalau esok exam malam nie study????macam biase je aku rase....

No comments: