Thursday, May 5, 2011

tersedar.....

OH MY GOD!!!!! "esok kuar pkul 11 means aku kena siap pkul 9 pagi....awalnye kena siap"...
benda diatas terjadi dalam kepala aku kira-kira 2 minit yang lepas....jujur memang aku tersedar sesuatu yang amat besar terjadi kat diri aku....aku bukan aku....aku dulu mana pernah macam sekarang....sekarang...sekarang...sekarang aku macam perempuan yang tak boleh hidup kalau tak de make-up,kena beli beg,baju, terutama kasut berjenama,ikut flow fashion.....what the hell happen to me.....aku tak sedar pown semua perubahan nie jadi kat aku....bila pikir-pikir balik......ergghhhh.....annnoying nye....well,dulu aku benci perempuan macam tu...now,i am her...tapi aku tak leh nak adjust jadi macam dulu....well,kinda suck back there,but still pretty cool....tapi aku tak nak jadi demand macam ni.....arghhhhhhh......kenapa aku boleh berubah dalm satu jangka masa yang singkat jadi orang lain yang aku pown tak kenal dah sekarang nie.....adakah aku ada double-personality?????????

p/s: seriously, i'm freak out with myself....like i can't controlled it any more.....help...sob sob sob sob 

1 comment:

Nazliah said...

x salah kalo iera nk berubah... its ok kalo iera rase selesa... ;)