Sunday, February 5, 2012

Serikin, Sarawak

assalamualaikum, apa khabar and hello there.....

cuti berminggu dah, baru la aku keluar berjalan jalan kaki kesana sini....

Serikin ni masih dalam Kuching cuma dah agak jauh n dekat ngan sempadan indon...kat sini best la juga untuk shopping...kalo sesape penah pegi rantau panjang, kelantan or padang besar kedah...mesti suka kat sini...tapi jangan anggap kat sini banyak giler barang....NO...major nyer baju pompuan and bende pepelik...bear, hiasan kayu and benda ni kebanyakan dari indon...so even harga dia letak macam mahal...contoh baju aku beli harga letak 50, aku dapat 30 je...kita kena tawar separuh harga kat sini....

semua peniaga dia baik gila....kalo ada gerai jual kacang ngan kerepek tu, jangan segan nak rasa sampai puas yer...sebab diorang tak kesah..tapi kalo dah rasa kemain tu, beli la serba sket bg kat jiran sebelah ke nanti...

konklusi...moh nengok gambar

tempatnyer

barang kayu nye

famili aku nye





 

tu je la pasal serikin ni.....seronok nyer g sana sebab aku memang shopping abes la.....5 helai j=kowt baju aku beli...tu pown feel nak borong lagi


2 comments:

Liza Razak said...

wow..mesti best kalau shopping :) teringin nak pergi nanti

iera marican said...

siyes best.....prepare la cash yer..sebab konfem nak beli semua