Wednesday, February 1, 2012

don't want to be an angel

assalamualaikum and hello there...

walau aku seamat sedar tak de manusia nak baca log nie...tapi tu bukan masalah...

aku
obses nak lawa....tapi nak lawa ni susah...kena usaha segala macam..sebab aku malas...aku tak berape lawa....

aku
suka gile nak mati ngan make up...selalu je make up walau kemana mana...baru lah vogue gi tu...tapi ada yang tak puas hati dengan make up kat muka aku yang tak ganggu orang lain......hello, kalo saya tak make up, korang tension tengok muka aku yang taklawatompoksanasini...

aku
pakai baju ikut trend yang aku nak....ada masa aku baik pakai jubah...masa tak berapa baik pakai ketat sket sket...tapi ada cakap aku mainkan agama sebab pakai baju ketat jap,jubah jap....nape orang lain free hair ko tak tegur terus??????....aku nie darah muda, sume benda nak try...kira ada la gak feel nak tutup aurat sebab aku pakai tudung

aku
sayang kawan kawan aku...terutama geng2 aku...aku tak kesah hangout ngan diorang 15323 jam pown...kalo ko nak kapel sila jangan susahkan aku atau sibuk nak mengajak aku sama...aku lebih percaya kawan dari kekasih....tak gangstar la kalo kapel kapel ni...

aku
susah benci orang...tapi once aku benci sampai mati aku benci...tak kesahla orang cakap "jangan benci sangat, nanti jatuh sayang"...aku tahu tu satu penipuan semata...

aku
bukan nak jadi dewi pown....nak lawa sket je....besela pompuan memang nak jadi lawa...kenapa ada yang cakap aku ni tak bersyukur dengan apa yang ada sebab nak melawa segala bagai...helllooooo!!!
aku jaga apa yang ada la ni, sebab tu aku nak lawa lawa.....sebab semua orang suka tengok benda lawa...

angel victoria secret.....ummmmpppppphhhhh lah

No comments: