Tuesday, March 27, 2012

kejadian itu, terfikir sekarang

assalamualaikum and hello world.....

feel perlu update entry....

motip letak gambar besar gabak????
weekend lepas (2 3 hari lepas je), aq balik umah...bukan kat kuching, tapi kat kl je. ye, abang saya disini, so balik ke sini....sayangnya, aku demam pada hari hari dirumah...tak de apa yang ank diceritakan pown, ye la dah demam..aku duk kat umah je...tawaran nak kuar jenjalan abang aku pown ditolak ngan rasa bangga...yeah, seb baek demam kat umah, dapat la sembuh cepat sket...hari ahad tu, demam dah ok..tak de dah duk panas panas badan merata kan...

lupakan keadian di rumah even macam macam, tapi feel tak proper nak cite private life orang lain kat blog....blog ni tak suka propa....

start kelas hari ni, macam bese je...tak de ape ape yang xcited...macam bese...selang antara kelas yang dua jam tu, aku, wawa, dila, linda, aning, izat (betapa ramai nye) lepak kat surau...bajet nak tido tido sebab feel ngantuk...terkeluar pasal nak wat trip...bukan nak g satu kos, sebab susah nak handle reramai...aku cadang g je 23456 orang je yang bebetul nak g...yang ada prob ngan pakwe tak kasi g jejauh ke, feel susah nak adapt ngan backpacking, dipersilakan tinggal di bilik memasing...aku cadang ank g singapore, bajet dalam 500-600 sorang la untuk 2D1N....murah dah tu...kalo betul nak, kena la keje cuti ni...

satu lagi cadangan adalah, genting theme park yang poplar kat malaysia ni...ni lagi save bajet, tak yah keje pown lepas, kalo amik package 1 day full sume baru 58 hengget....affordable giler...tapi kitowang nak tido semalaman kat sana...kalo kira kos hotel tiket n segala nye lagi..mungkin paling banyak 300 hengget..tapi aku feel macam bleh reduce jadi 200 hengget je sorang...berkobar kobar ni nak gi...semangat macam apa....kali ni aku tak nak jadi macam sem ni dah, susah sangat bila ramai yang banyak alasan ni...aku dah tanye bebudak ni, kalo 3 orang je yang on nak g tak? diowang ok...so, mengharapkan diowang mengotakan janji...aku feel nak g sengsorang je....

hasil tangan wawa *abaikan muka pucat dan tak bermaya itu*

konklusi, aku kadang kadang penat merancang sebab susah sangat. bila kita rancang, kita expect benda tu jadi, tetiba cancel...punyerla frust menonggeng nonggeng dibuatnya....

1 comment:

Mitsu Kizu Zie said...

hanya mampu merancang..