Tuesday, January 24, 2012

student and fashion....errr errr errr

assalamuaikum and apa kahbar orang kampung....

sebab dah type erro aku feel malas nak betulkan, so tambah je la biar ayat tu nampak macam aku nak tulis sebegitu

aku ada cite before nie yang aku amat rajin stadi group kali nie kan kan kan....tengah duk dalam bilik tergolek golek memandang lappy sam pai tak tahu nak wat apa, satu soklan terlintas di benakku "sem depan stail apa plak ye???" soklan ni kawan aku penah tanya kat aku...masa tu sebab tengah stadi aku tak amik pusing pown...tetiba tadi aku terfikir, dan aku terus berfikir....banyak sangat stail skunk nie sampai aku tak tahu nak ikut...

sem lepas aku nyer stail baik gile....aku pakai bau kurung, jubah ngan baju labuh2 je g kelas...sebab aku feel baek sem lepas....rajin la aku meng-iron baju kurung jubah bagai tetiap malam...tapi masa stadi week tu, sense fesyen aku agak rendah sebab banyak sangat kena stadi...time tu aku capai apa yang senang je...make-up pown aku abaikan...contact lens juga begitu....selekehnya aku masa stadi week....

ni le baju yang selalu aku pakai g kelas...labuh dan sopan gitu...

ntah nape...sem lepas aku memang feel baik....even kuar pown aku pakai baju agak sopan....

tapi, untuk sem depan aku rasa segala kebaikan tu dah takde dalam hati aku...mungkinkah aku mahu berseksa seksi segala bagai???????? tak mungkin tak mungkin tak mungkin....

aku ada la list 235678910 stail yang aku nak bawa sem depan




BOHEMIAN STYLE......lawa tau gaya dia....lagi satu, style nie senang nak pakai kalo kita bertudung sebab dia nyer baju labuh and x foolow curve body sangat...little bout behemian style " Largely bohemian clothes are blended with a little rugged whimsy plus a messy hair style together with diamond jewelry." 




ROCKER STYLE yang nak kaler hitam ngan besi besi kat style dia....nampak koooooooollllll weyh....aku amat suka nengok orang pompuan jalan ngan style ni muka pown nak selambe je...style betul lah beliau...


Harajuku Fashion Style

HARAJUKU STYLE yang pakai la apa pown yang penting lapis lapis ngan pelik....aku terfikir gaya ni senang kalo salah sauk baju pown tak pe...sebab gaya dia memang macam tu...aku agak berminat ngan gaya nie....

so, aku masih terpikir gaya apa yang aku nak pilih nanti...mungkin aku akan tak berstail nanti?????




No comments: