Monday, October 10, 2011

perkampungan teater ~PENTAS 2011~

hello everyone and apa khabar.....

sentap hati sendiri sebab dah lama tak update blog......

jumaat lepas, aku pergi kem teater...jumaat sampai ahad kowt....disebabkan kolej aku cemerlang giler, wakil sorang jer...kolej lain sampai enam orang kowt...naik segan aku dibuatnya....dah la kena tipu hidup hidup aku...katanya ada lagi wakil kolej aku...tapi haram....jadi, dengan susah payah aku sesuai kan diri denagan semua orang....sebab kebanyakan kolej hantar budak first year, sentap jugak la hati aku, sebab feel dipinggirkan jer....nasib baik semua sporting ngan baik baik, bleh la aku survive walau tak la rapat giler...

jumaat lebih kepada sesi ice breaking.....sebab malas nak cite panjang, kitaowang main main game, buat group dan sebagainya....sesi malam adalah berjalan...maksud berjalan kat sini sebenarnya latihan pengenalan kepada apa itu teater...kami disuruh berjalan, bayangkan dikejar,ditampar,mati,hidup dan segalanya...

sabtu amat penat....start pepagi lagi....banyak slot pagi sampai petang....full non-stop....siap cipta cheers group lagi...WAU,HEBAT...WAU,WAU,HEBAT,HEBAT.......ulang la sampai bebila...nama group aku "Paparita"....group lain plak "Delima Merah" "Labu Labuci" "Infinity" Vanilla Cheesecake", haaa,nama nak glam aje....tak leh kalah ngan orang tol nama group.....pkul 7-8 kitaowang kena prepare malam kebudayaan...tema group aku "datin rosmah man~sor,nasi lemak kopi o,halimah jongang"...persempahan dari 5 group memang mantop la....hebat gilersengal...sebenarnya,masa duk wat segala aktiviti,tak rasa letih pown...balik bilik je feel nak amti sebab badan sakit giler....pagi sampai petang tu,slot kitowang diisi dengan berlari,melompat,latihan tegakkan tulang belakang.....macam macam dibuatnya,mana tak sakit badan.....

ahad start pagi sampai tengahhari je.....sesi ngan alumni PENTAS sebenarnya....seronok sangat....diorang hebat sangat sangat...dalam masa kejap je diorang bleh lakonkan citer yang menarik dan menusuk kalbu...memang terbaik la diowang.....pastu lawan lawan cheers, sampai tangan aku lebam lebam....macam kena dera...tapi aku tak kesah sebab memang enjoy...dapat kenal ramai orang baru....dapat pengalaman....dapat involve ngan PENTAS....semangat weh...

walau aku agak tak puas hati, salah amat tak puas hati sebenarnya dengan orang yang tipu aku, tapi sabar je la....tengok la macam mana aku balas balik....bukan apa, tapi aku kena tipu hidup hidup kowt...sakit hati tuhan je tahu....

p/s: aku ni pendendam...

P/S: MAMPU KE????

No comments: