Friday, September 16, 2011

bosan tahap melampau kah????

hello everyone and apa khabar....

well, dah seminggu kat UPM untuk sem-3 nie.....

macam sem lepas lepas, tak de beza pown aku kali nie...cuma terasa agak kosong dan lapang...=..=

selalunya banyak je aktiviti, meeting, latihan...macam macam....tapi sem nie semua tu macam hilang dibawa angin...macam aku tak diperlukan....ye la, junior dah masuk diorang la plak yang kena buat itu ini...jadi siapalah aku yang nak jadi bz macam dulu....

dulu, kalo kawan nak ajak kuar kena msg seminggu awal, risau clash ngan aktiviti alin...skunk nie, ajak la bila pown tak de nye aku kesah...freee manjang...

sebab dah bese sangat penuh dengan aktiviti, bila free tak de keje nie rasa bosan sangat sangat k....rasa nak muntah duk dalam bilik......g la tengok tengok junior wat latihan, tapi tak de apa yang bleh tolong pown....adoiiiii....tolong la, tak leh nak idup kalo tetiap hari tak de keje macam nie...

impian sekarang ank aktif benda lain la plak....ada 2 pilihan dalam kepala..

1. AISEC
2.PENTAS

AISEC nie international nyer persatuan untuk remaja...memang aku nak masuk dari sem-1 lagi..sebab over bz, asyik tak de masa je nak g interview jadi ahli...

PENTAS plak persatuan teater UPM..memang aku join masa sem-1 tapi agak kurang aktif...yang nie mestilah best sebab teater tuuuwww....semua tahu aku suka berlakon kan...so aku rasa nak aktif balik...

masa dulu, banyak keje ngan meeting, aku duk menyesal napa la aku nie rajin sangat join semua benda...skunk nie aku dah paham dah....bosan nyer duk kat bilik tanpa tujuan...

bosan giler....cafe baru amat tak sedap

konklusi aku dapat buat berdasarkan situasi aku.....janganla malas nak join aktiviti and enjoy your student life...bukan duk terperuk dalam bilik macam badak sumbu kenyang....

p/s: kalo tak timba pengalamn kat U kat mana lagi kan?????

No comments: