Wednesday, September 21, 2011

sense of style...

hello everyone and apa khabar.....

so, dah 2 minggu aku start hidup kat UPM semula....agak seronak except, cafe....

ok, sem lepas aq ada la niat nak pakai baju kurung full masa g kelas tapi tinggal impian je...sem nie memang aku nekad kowt...tetiap malam semangat pilih baju, iron, padan ngan tudung, pikir nak mekap macam mana...pergh....overrrrr you....

sebab semangat terlebih aku rasa tak salah kalo nak cakap aku gak over amik masa sket nak bersiap g kelas...ada aku kesah ker aku kena bangun awal semata nak biar mekap duk elok kat muka...

owh, sem nie, aku makin perhati fesyen budak budak kat UPM nie....konklusi aku dapat buat......majoriti biasa je, tshirt, jeans, plain kurung, tudung bawal, syria......sekelompok kecil meng-over diri macam aku....even pakai baju kurung, shawl kat kepala dah cukup menambah over....tambah plak aku suka mekap mekap mekap mekap muka...tetiap hari duk try teknik eyeliner lain2....feel best la plak....eyeshadow trick pown aku try gak....lipstick ngan blush tak yah cakap la.....gi kelas macam nak gi jalan jer....terasa over ngan diri sendiri plak...

disebabkan aku makin tak amik pusing apa orang cakap, aku makin berani try benda yang aku tak berani try dulu...yes, this was a good thing...totally, aku tak rasa benda nie teruk...


mana la aku pernah ada kekuatan nak try segala benda alah nie dulu...tapi masa memang ubah manusia dengan pantas...pantang nampak benda baru yang pelik je feel nak beli....hahahahahahahahaha...ada yang agak menyampah ngan aku sebab duk menempek mekap kat muka tapi yeah, it's needed for daily life...dah jadi nyawa...

motip aku letak picca kat atas pown aku tak berapa tahu....

2 comments:

Nazliah said...

eira... cantik ape bergaya g kelas.. be yourself... lantak orang nk ckp ape2 pun kan jnji kite puas ngn makeup2... hehe ;)

Anonymous said...

betol3...ada x butang klik like komen di atas..hehehehe...