Monday, September 12, 2011

YOHOHO return!!!!!

hello everyone and apa khabar....

sem baru dah bukak....clap clap clap clap....betapa eppy feel dalam hati dapat jumpa yohoho semula...ingat senang ke nak jumpa lepas 4 bulan bercuti... tak de perubahan pown bebudak nie...masih macam bese...tu yang paling gempak sebab langsung takde beza walau lama tak jumpa...feel bangang dengan diowang tetap ada...

perubahan kat upm, cafe dah tukar kerusi....dah tak de dah kerusi goyang goyang tuw...betapa suka dalam hati bila pikir pasal tu....kerusi baru lawa, kaler merah lagi.....tapi, yang tak best tender cafe tukar, so, kena la cari yang mana murah lagi....masalah utama sume pown mahal.....mahu mogok makan duk kat sini...

FAKULTI BARU DAH SIAP!!!!!!!!!! betapa nak tunjuk aku teruja ngan fakulti pertanian baru yang dah siap....besar, cantik, canggih ada lif lagi....jauh fakulti baru nie dua kali ganda dari fakulti lama...gila kau, jauh nak mamposs.....bas satu je yang ulang alik...student dah la ramai....tak logik!!!!
kat fakulti baru...fakulti kat belakang tuwwww
owh, aku dah ada junior....ye, betul tu anak anak, saya bergelar senior bermula sem nie...and aku tak jadi fesi or MTM sekala bagai..sebab???? aku pown tak tahu jangan nak tanye nape, nangis kang.....

feeling jadi senior???? takdak feel pown...cuma sentap hati mak nab bila ada yang panggil "AKAK!!! nak tanya"....ouchh, pedih hulu hati ku....hancusss perasaan ke-muda-an selama nie...takpe takpe, tak nak layan kalo korang panggil aku akak....huhuhuhuhuhu

jujurnya, aku amat eppy masa sem nie bukak, macam macam perancangan ada dalam kepala...dengan harapan boleh la berjaya...ahhahahahahha....

p/s: seronak nya saya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

thnks to : naz for pic

No comments: