Sunday, September 25, 2011

demam di UPM ~..~

hello everyone and apa khabar....

entry kedua hari nie yang tak update laju laju.....dengan tenang disusuli batuk aku update entry nie tau.......

aku rasa aku macam tu la 

sejak 2 3 hari lepas memang dah start rasa tak sedap badan, gatal tekak dan sket sket duk feel seram sejuk...jadi semalam adalah kemuncak nya bila aku bersin non-stop, berair mata, badan panas, kepala pusing....tapi sebab tuan punya badan degil bagai nak rak, pantang dengar orang ajak kuar dengan laju jawab " aku free weh"....pegi McD makan makan ngan Sherry....lama gilow tak jumpa beliau, sejak cuti nie la first time jumpa beliau kembali.....sebelum menyerang McD, Sherry lepak bilik aku dulu sebab nak amik cite....then, gi bilik Masni konon nyer nak culik beliau ke McD juga, tapi beliau dah kuar la......

so, aku ngan Sherry je la gi menyerang McD.....kekekekekekekeke......kenyang perut I......duk ngumpat segala jadah kat McD, kitowang balik......sambung transfer segala cite pastu Sherry pown balik ke kolej beliau....

aku off lappy awal malam tadi sebab memang dah tak larat....suara dah start tukar jadi macam robot-cop kemarin lagi....sebab duk kesorangan dalam bilik aku bajet nak lelap jap pastu dengan semangat waja nyer nak studu management accounting.....pergh, sekali aku bantai tido sampai ke pagi....

bangun pagi, badan sakit sakit, kepala pening pening, feel nak cari doctor je...kuat kan semangat untuk bangun rendam kain baju yang tak basuh lagi....kruk kruk kruk perut la plak lapar.....sebab malas nak turun beli makanan, maggi kari jadi mangsa....nasib cili padi lebih masak steamboat ada lagi, bleh gak la potong sekeping dua campak dalam maggi tu...siap tambah black paper McD ag....lepas makan, dah rasa ok sket dari memula bangun, maka dengan pantas  pegi basuh baju...nak mandi pown aku tunggu pukul 11 lebih....mama pesan kalo demam jangan mandi pepagi ngan air sejuk...kena la menadah air panas kat water cooler....mandi baru la rasa segar dan selesa...

pastu, duk la depan lappy sampai skunk....tragis nya, management accounting yang niat dari semalam nak bukak, terus dilupakan di sisi katil.....semangat nak studi hilang weh....harap harap la, esok demam nie ok....aku tak suka nak g kelas kalo badan lembik lembik macam nie...baik aku tido kat bilik....
nak je aku melepak non-stop
p/s: assigment ada 123456 tapi malas menguasai diri....

No comments: