Friday, September 23, 2011

huh, malay?????

hello everyone and apa khabar...

hari nie buat steamboat....rancang dari ari isnin lagi....so, abis je kelas terus kuar...

tapi, tunggu bas pown dah ber jam jam...tak tahu la nape UPM meroyan hari ni....Start pukul 12.00 lagi dah tak de bas....nak balik bilik pown dah tak bleh sebab bas dah tak de yang gerak....semayang jumaat la katakan...maka tunggu la sampai pukul 2.15....baru bleh naik bas...tu pown bukan bas UPM, naik rapid sebab bas UPM tak nak amik orang (motip tol la bas nie)....

samapai je kat MINES, terus g solat lu...pusing pusing pusing cari lipstick aku dulu...akku kan ngada ngada...nak beli lipstick sebatang pown susah giler...nasib Ida rilek je follow....jumpa je kedai lipstick (nama kedai dirahsiakan sebab tak ingat), dengan laju laju laju laju tahap dewa aku pilih kaler lipstick...naseb aku ingat kod kaler lipstick aku yang patah tu....dengan cepat pantas bak kilat gak bayar....nak gi karok tapi mahal la plak hari jumaat...sejam 30.00 hengget...tak mo la saya....

maka dengan laju kitowang gi beli barang wat steamboat...sebab dalam proses bajet mem-bajet duit, pilih la makanan yang murah dimata ku.....amik amik amik segala benda yang nak, ayam, fish ball, sosej, cendawan, harga belian barang banyak giler tu baru RM 25.75....berbaloi kowt....

nak balik tapi baru pukul 4.15 petang...lapar sebab tak telan apa apa except donut je tadi...so, g la KFC...beratur nak beli, sampai je giliran aku...

KFC : "ye, cik....errrr....miss,yes..~~"
aku : "saya malay la"
KFC : "owh!!!! whewwwww..."
aku : senyum bajet baek
KFC : "ingat foreigner tadi" sengih sengih kambeng

cissss....tak cukup melayu ke muka aku nie?????? pelik tol...aku tau la aku pakai baju ala ala jubah tu..tapi rasanya banyak lagi melayu kat muka aku...dah banyak kali kena nie...tetiba rasa agak sayu...

motip letak pic nie???nak tunjuk muka aku melayu je

balik je terus padam atas katil....bangun prepare steamboat tomyam terbaik di abad ini....pergh punyala kenyang makan steamboat sebanyak yang mahu...dah lama tak dinner best macam nie sejak datang UPM....hohohohohoho

pic steamboat upload laen kali la

No comments: