Sunday, September 25, 2011

Kenapa Saya Suka Annas Easkey?????

hello everyone and apa khabar....

update entry laju laju laju......bukak dashboard nampak abang annas kesayangan ada wat entry macam nie ye anak anak....

maka dengan kelajuan cahaya nye saya meng-update entry...

first question oleh beliau: kenapa saya sayang beliau????

jawapan : sebab beliau amik gambar yang cukup gojes lawa cantik menawan kalbu......amat suka baca blog yang full pic yang lawa.... ( siyes kalo kawen nak panggil beliau jadi photographer)

boleh tak jawapan sepanjang nie je???? boleh kowt sebab aku rasa tak de guna pown bebel pepanjang sangat...sebab kalo jawab exam pown cikgu tak suka jawapan meleret leret...

kalo aku nak amik pic mcm nie bleh x????

macam nie pown bleyh gak

credit all pic to : AnnasEaskeyPhotography FB Page
credit info to :  Annas Easkey Official Blog

No comments: