Wednesday, September 28, 2011

patah hancur luluh

hello everyone and apa khabar...

sebenar nak update semalam tapi intenet bodo wat prob...terpaksa la update hari nie....

spek mata lama saya patah pada tanggal 27/09/11 pukul 2.30 pagi....pepagi buta tu menggelabah la betulkan supaya riwayat spek tu bleh panjang sket...

esoknya, banngun pepagi buat assignment yang bertimbun timbun timbun sampai terkambus aku di sini...sebabkan hari tu adalah tiada kelas (kelas batal weiii, aku suka)aku buat keje dulu..lepas siap segala keje tu, kuar g flat ikan sebab nak print assignment yang semangat buat dipagi hari tu....dan tetiba, ida bagi idea "jom kuar g MINES weyh".....aku dengan pantas dan cemerlang nya setuju.....dengan niat jitu nak wat spek mata baru yang murah tapi bergaya...

pastu g la MINES....sampai sampai je, sepantas mungkin survey sume kedai spek....last sekali buat satu kedai yang buat promosi apa ntah...melayang la RM150 kat kedai tu......nasib spek nie keperluan bukan kehendak tau.....lepas dapat spek tu, terus aku tak bernafsu nak beli apa apa dah...dah la sem nie banyak buku kena beli....huhuhuhuhu, apa la naseb poket ku nie....rabak la perut sebab lapar.....

beliau berharga 150 ituuuu

muka depan beliau

si patah renyuk yang di letak elok elok

si baru dan si murah

si murah pasar malam

nak pakai gi jejalan la spek nie

besarnya si murah ituuu

jadi macam tu la aku rasa aku berjaya buat keinginan shopping hilang sekelip mata sebab spek mata.......

p/s: duit duit duit

No comments: