Monday, July 25, 2011

ahhhhh...owhhhh....siapakah tuwww???

hello everyone and apa khabar???

bajet best la duk terjerit jerit kat entry ye..tapi nak wat macam mane..sape yang tengok pown kompem la terjerit jugak.....

tadi,sedang belek membelek pic pic (bukan buah pic yang sedap tu, gambar ye anak anak) lama....terkejut tahap hampir terlupa diri melihat muka sendiri...punyala teruk....tetiba terpikir dalam kepala sebab hati dah tak berfungsi........kesiannye aku dulu,agak agak sume yang kawan ngan aku sebab kesian je kowt...tak pown memang diowang tak memandang rupa buruk huhuhuhu...sedeyh nye.....tapi aku pown terkejut jugak macam mana aku bleh berubah sebegini rupa....

ayuh anak anak...kita travel menonton picca
kyaaaaa!!!!!! ok sabar...nie awal tahun 2009 rasenye...
well,awal matrix dulu
pertengahan matrix..maybe akhir tahun  2009 or awal 2010
siyes ni hari last matrix....amik pic lepas abes exam
sila perasan apa perubahan kat muka ye...jerawat kaler kulit parut dan segala jenis benda yang amat la memalukan jiwa raga nie

aha...nie plak sem satu di upm...maksudnya beberapa bulan
selepas pic diatas yang memalukan tadi

saje letak pic jauh plak

mase akhir akhir sem 2 kat upm...maksudnya 2 bulan lepas...

pic latest tak de sebab duk kat rumah nie memang malas nak amik gambar walau sekeping....tetiap hari duk bergolek golek je...

persamaan jelas sume pic adalah...takde satu pown di-edit-kan...takde bermakna diambil menggunakan kamera ehsan sahabat handai....sebab saya nie ke-tiada-an kamera...sesiapa nak hadiah yang berjenama silalah contact....

punyalah banyak aku berubah rupa selama setahun pown tak sampai....siap jadi make-up geek lagi...abes suma make-up brand aku ada....gilow ke ko nie....

jadi nak berubah amat senang kan...tetiba je jadi orang lain...skunk nie pown nak berubah wajah lagi...nak jadi lagi vogue le kononnye....padahal muka tak seberapa...

p/s: kening tu memang dicabut dan tidak dicukur....sila jangan berceramah....


No comments: