Wednesday, July 20, 2011

saya nak baju kelawar AMNI Collection (“,)

hello everyone and apa khabar sekali lagi buat kali ketiga dalam hari ini hari rabu...dimana sepatutnya hari rabu adalah wordless Wednesday namun saya duk ber-gebang ngan incek hensem blog saya...(6__9)

ahhhh...terbebal maksuk hamba terbebel panjang kat permulaan...sebenarnya di-invite untuk join contest diatas...maksud hamba banner dibawah.....(“,)

owh owh owh....saya mahukan kaftan kaftan kaftan

hamba begitu mahukan kaftan kaftan kaftan tu....
sebab dah tengok tengok album kat page yang tersayang disini AMNI Collection... 

terjatuh hati ngan CF-0018  aishhh....lawanye kemain...sebab kaftan nie ada kaler yang menarik mata (eye catching)..sebab utama memang kaler ngan corank dye...orang pompuan beli kaftan main reason yang dipandang adalah kaler ngan corak....kalo menarik macam nie kompem beli la....(saya juga begini ye anak anak) 
beliau yang menambat hati beta......moga moga moga moga dapat ler
walau pown dalam peraturan? suruh pilih satu...tetap nak pilih dua sebab tamak bagai manusia....hahahahahahahaha..... ;p gelojohnya hamba...nie yang berlengan panjang plak......sebab baju nie nampak sejuk jadi terminat sebab nak tido dlaam kadar lebih lama lagi...


beliau juga.....saya mahu...


dalam masa yang sama melawat juga page ini...ibrahzine...agak menarik ye anak anak... 0..0

ahhh....hampir hamba terlupa...perlu meletak smiley (^^) supaya tidak tensen kerana tak dapat kaftan tu...risau le jugak terkena tekanan perasaan sebab tak dapat kaftan kesayangan hamba.... ~..~ ....adakah ini pun dikira smiley sebab tak berapa cute?????... (",) owh comelnya tuan hamba~..~ ~..~ ~..~




No comments: