Friday, July 22, 2011

evolution revolution...

hello everyone and apa khabar....

so,nak bercerita tentang benda hot skunk.....demam korea....jujurnya aku dapt demam korea nie dalam 3 - 4 tahun lepas...masa kat korea MRSM....hohohoho...masa tu tak berapa kenal...kalo tengok pown rasa macam muka sama je....macam imposibble nak ingat nama diorang....sekarang sebut je kompem tau....kunpulan baru ke lama ke per tengahan ke...siap ngan nama ahli kumpulan lagi aku ingat....aishhhh....makin teruk....

dulu dengar lagu je...pastu start tengok drama....pastu berjangkit ngan talkshow....skunk nie sume pown bedal....siap dah tahu hari apa pukul berapa show apa main,drama apa yang nak start,lagu apa yang baru nak kuar....

dulu layan satu kumpulan je....pastu jadi 2 3 kumpulan....sekarang lebih sepuloh kumpulan kowt....

gambar ikut turutan menjadi ke-gila-an ke-melampau-an group korea nie....

cinta pandang pertama...DBSK/TVXQ/THSK

super junior yang berhantu....

SNSD or Girl Generation 1st girl group catch my eyes
that the top 3 ok.....lepas diowang aku makin kenal rakyat jelata yang lain

BIG BANG...lagu sume best

2 PM...the beast idol katanya
after school...group bleh graduate

2AM...sedara 2pm tapi lagu ballad
2NE1...to anyone bacenye

adik adik shinee..(padahal sorang je yang muda dari aku)
ok...tu fasa kedua kegilaan aku....nie plak fasa terlatest...tapi fasa kedua pown tak lengkap...sebabnye kalo letak sume mahu stuck page nie nak ber-loading-kan diri dia...

budak budak baru nak up plak
paling aku jatuh hati BOYFRIEND!!!!!!!!!!!!!!!







A PINK...sweet ngan comel..hohoho


ok....nie dua group baru yang paling aku obses la skunk nie....yang lain lain adalah

infinite,B1A4,block B,HITT,Dalmatian, dan sebanyak nye lagi.....

kalo ada sesapa nak tahu mana nak download drama korean berkualiti ngan eng sub pleh la komen or mintak kat shout box yer....nak tahu pasal mana nak dapat talk show ngan berita pown bleh....

p/s: sharing is caring...tapi nie dah jadi berjela jela jela nyer entry...maaf la anak anak

2 comments:

Anonymous said...

korea mmg comel2..saya suka lagu kumpulan 2in1 =)

iera marican said...

kyaaaaa!!!!! zoey zau yah komen la....malu nyer.......yup mmg korea comel sangat2.....