Friday, July 29, 2011

list harapan puasa

hello everyone and apa khabar...

disebabkan puasa dah dekat....ye anak anak puasa dah menghampiri kita secara perlahan lahan lalu menjadi pantas.....agak mengarut ayat disitu...

setiap kali puasa macam macam la harapan akan keluar...aku pown termasuk dalam golongan tu....golongan berharap teramat sangat....huhuhuhu...terasa sedeyh memikirkan diri sendiri yang amat la tak berguna rasanya...asyik duk wat list harapan tapi akhirnya sendiri tau la ye....

memang aku selalu berimpian nak diet masa puasa, tapi selalunya berat maintain je....lepas raya naik plak....aisshhhhh
aku keciwa
jadi list harapan puasa kali nie ringkas dan padat

  • cukupkan tarawih
  • turunkan la berat badan sekurang kurangnya 5 kg..
semangat bagai beliau yang mencuci darah sendiri
 tolongla kali nie biar berjaya.....siyes aku nak kurus sesangat...tapi tu la nafsu terlalu hebat dan lemak lemak berjaya menceburkan diri kedalam diri aku...

No comments: