Monday, June 20, 2011

20 things have to do in month

well,hari nie birthday aku......hohohoho....happy birthday happy birthday kepada aku....
aiiissshhhhh,feel tak berapa nak seronok sebab officially-nyer aku dah 20 tahun.....angka zero yang muncul setiap sepuluh tahun dalam umor aku.....rase dah tua......mak ngan abah pown dah start cakap pasal bila nak kahwin....i'm just 20 and lot thing i want to do...takkan la nak kawen awal awal....walau aku ada impian nak kawen mase umor 21 macam mak aku tapi rasenye tak mungkin dan impossible la...jadi sempena hari jadi aku yang ke-20 nie...nak merai-kan kedewasaan aku buat list yang akan aku rujuk dalam masa sebulan lagi....list nie adalah benda yang aku nak buat dalam mase sebulan nie sebagai langkah berjaga-jaga permulaan sebagai seorang dewasa...

chekidaut my listing....

  1. bangun awal....lebih elok lepas subuh dah tak tido
  2. jangan tido lebih dari pukul 1.00 a.m...tak baik untuk tubuh
  3. diet diet diet-turunkan at least 5 kg bulan nie-
  4. skipping 30 minute a day!!!!! 0..0
  5. kurangkan mengadap lappy
  6. perkembangan muka saya
  7. improve make-up
  8. lesen lesen lesen
  9. try lebih banyak recipe baru
  10. update blog frequently n lebih honest dalam menulis -write what i thought k-
  11. baca quran setiap petang
  12. puasa 2 kali seminggu
  13. duduk kat tikar semayang lama sket
  14. sentiasa follow-up ngan kengkawan supaya tak putus hubungan
  15. post pasal yohoho dari sem 1
  16. continue menulis novel dengan lebih serius
  17. lebih bersopan dalam pakai baju
  18. follow up trend terkini
  19. berani try kaler baru dalam make-up or fesyen
  20. improve live as human being
panjat sampai dapat


tu lah dia 20 list benda nak dibuat....kemain le lame nak menulis 20 benda nie....beku otak.....so....dalam mase sebulan dari tarikh sekarang akan dirujuk semula list nie nak tengok ada progressing or tak

No comments: