Sunday, June 26, 2011

cerita industan

hello everyone and apa khabar.....

semalam hari sabtu...aku melepak kat umah macam hari hari kebanyakan.....bukak tv3 and cite best la......SRK tuuu.....aku ngan abang aku eksaited kejap...cite dil to pagal hai yang main....tukar channel tengok tv2 maen cite apa plak...devdas...SRK lagi....hohohoho...

korang kompem penah tengok cite nie
sapa yang membesar zaman 90-an,tak payah la nak cakap tak kenal cite industan....tak perlu cakap siapakah SRK dan yang seangkatan dengan-nya....kompem kompem penah tengoknye.....aku dulu pown obses teramat dengan cite industan satu masa dulu....macam sekarang yang tengah duk gile korea, dulu industan...teramat la suka.....lagu tarian sume ingat....bila kenang balik macam lucu je,tapi tu la hakikat...

aku memang akui minat industan,pastu cite cine,jepun,korea,omputih....konklusi------> hidup aku hanyalah duk download ngan nengok cite je....mana tak berkembang segala benda yang ada....nak bersenam tapi duk nantila....last last masa berlalu dengan badan yang berkembang....agak agak ada tak cara nak ilang kan ketagihan tengok cite nie.....bahaye dari dadah aku rase...

No comments: