Thursday, June 16, 2011

bila sume dah tak de keje

entry yang cukup jelas meninjukkan apa yang akan disampaikan.....

semenjak dua menjak dan ti menjak ini (pencemaran bahasa ye disini)....page yohoho kesepian...kepada yang nak tau pasal yohoho bleh la tgk entry dulu...tak pasti tarikh nye biler....tapi hari nie di kejutkan dengan berita yang dibawa oleh mursyid....sekeping gambar yang agak bermasalah....


kontroversi tercetus

maka banyak lah komen, penyataan balas dan sebagainye untuk membetulkan keadaan yang dah menjadi nasi air nie........tapi aku tak bersalah....dan tiada siapa pown yang bersalah dalam hal nie....ini tidak disengajakan....

kalo tak salah aku,gambar nie amik lepas final AGR 30??,,,sebab tak ingat...kalut je tengok gambar nie....masa sem satu sebenarnye....aku pown memalu la kononye dalam kelas mase nie....sekarang perangai aku macam hantu....

ahhh....untuk bersihkan otak...gambar dibawah nie lebih sopan

sopan bukan????
hahahahaha....tu dia gambar dalam lab lagi....sume pakai lab coat....kemain la nampak sopan.....try teka...manakah aku?????

pic donut dengan topping fries....
pic last nie aku pown tak faham sebab aku letak...tapi nampak menarik.....korunk try la buat...edible je benda nie...sedap la jugak....idea dari incek Fikri Yassin....dia memang suka makan pepelik...

ohooooiiiiii.......sampai sini ye

No comments: