Thursday, June 23, 2011

berubah kah?????

hello everyone n apa khabar.....

so,agak ketandusan tatabahasa nak menulis hari nie....mungkin kerana semalam terlampau gelojoh join contest banyak banyak...

hakikat satu: cuti sem nie berjaya buat aku bosan giler....dengan status tidak bekerjaya nie,aku amat la bosan giler....kehidupan di rumah adalah rutin

hakikat dua: kehidupan aku dirumah selama sebulan nie hanyalah depan lappy, tolong mama kat dapur dan rumah....aku tak keluar sebab semua sahabat jauh....dan berat makin naik sebab asyik masak n makan je kejenye

hakikat tiga:banyak perancangan untuk diri sendiri,namun malas berjaya kuasai segalanya......tak motivate langsung nak buat apa apa....nak diet-----> esoklah,nak bersenam---->penat,makan--->jom.....mana tak naik berat badan nie...

jadi tiga hakikat yang agak kejam tentang aku kat rumah...masa sahabat seperjuangan sibuk mencari rezeki (ayat bersamamu disini) aku hanya boleh memandang dari jauh....

aishhhh,apa nak buat nie,kalo kecik bleh la dimaafkan...nie dah terlebih lebih besar nie,macam mane nak buat nie....ada tak agaknya cara nak jadi manusia lebih berkualiti...terlampau teruk feeling kat umah ni....sampai hilang feeling....

aku masa kecik....boleh membuang masa sebab budak
harapan biasa pada setiap malam (dah sebulan buat harapan tetiap malam) esok nak berubah....nak start jadi orang berguna.....harapnya berjaya...

No comments: